Informacija apie prekių pristatymą

MB Elektroninė prekyba kūrėjams („mes“) valdo svetainę https://eleyshop.lt, kurioje teikiamos mūsų paslaugos ir siūlomos prekės. Pirkdami prekes šioje svetainėje sutinkate su toliau pateiktomis sąlygomis. Sąlygos sudarytos siekiant užtikrinti, kad abi sandorio šalys suprastų savo teises ir įsipareigojimus bei būtų apsaugotos pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus.

1. Bendra tvarka

Priklausomai nuo turimų prekių kiekio, mes stengiamės pateikti tikslius prekių skaičius savo svetainėje, tačiau retkarčiais gali atsirasti prekių likučių neatitikimų, todėl gali būti, kad negalėsime parduoti visų jūsų norimų nupirkti prekių. Tokiu atveju mes išsiųsime jums turimus produktus ir susisieksime su jumis dėl to, ar norėtumėte palaukti, kol papildysime prekių asortimentą, ar turėtume jums grąžinti pinigus už trūkstamas prekes nelaukiant asortimento papildymo.

2. Siuntimo išlaidos

Siuntimo išlaidos yra apskaičiuojamos atsiskaitymo metu. Išldaidos apskaičiuojamos atsižvelgiant į prekių pakuotės svorį ir matmenis bei užsakyme nurodyto pristatymo adreso. Siuntimo išlaidas apmokate pirkimo metu.
Į pirkimo kainą bus įtrauktos siuntimo išlaidos.

3. Numatomas pristatymo laikas

Prekes pristatome per 5 darbo dienas

4. Pristatymo sąlygos

4.1 Pristatymo laikas Lietuvoje

Įprastai siuntos pristatomos per 5 darbo dienas

4.2 Užsakymų apdorojimo laikas

Užsakymai, pateikti iki 12 val. Lietuvos laiku pirmadieniais–penktadieniais, bus išsiųsti tą pačią dieną, o užsakymai pateikti vėliau, bus išsiųsti sekančią darbo dieną.
Mes dirbame pirmadieniais – penktadieniais įprastomis darbo valandomis, išskyrus valstybines šventes. Švenčių dienomis mes imamės visų įmanomų veiksmų siekdami užtikrinti, kad siuntos būtų išsiųstos kaip įmanoma greičiau.

4.3 Pristatymo adreso pakeitimas

Jei nusipirkote prekę ir pageidaujate pakeisti pristatymo adresą, mes galime pakeisti adresą bet kuriuo metu prieš mums išsiunčiant jūsų prekes. Tokiu atveju susisiekite su mumis el.paštu labas@eleyshop.lt.

5. Prekės pristatymo informacijos pranešimai

Išsiuntę prekes mes jums atsiųsime siuntinio sekimo nuorodą, kuri suteiks siuntos eigos informaciją gautą iš siuntimo bendrovės

6. Siunčiant sugadinti siuntiniai

Jei gavę prekes pastebėjote, kad siunta buvo pažeista siuntimo metu, jei įmanoma, atsisakykite kurjerio duodamos siuntos ir susisiekite su mumis el.paštu labas@eleyshop.lt.. Jei pažeistas siuntinys buvo pristatytas jums nematant, susisiekite su mumis el.paštu labas@eleyshop.lt..

7. Užsakymo atsisakymas

Atsisakymus priimame bet kuriuo metu iki prekių išsiuntimo. Jei jūsų prekės jau išsiųstos, žr. mūsų pinigų grąžinimo politiką.

8. Draudimas

Siuntiniai yra apdrausti nuo praradimo ir sugadinimo iki kurjerio nurodytos vertės.

8.1 Pristatymo metu sugadinto siuntinio taisyklės

Mes grąžinsime pinigus kai tik kurjeris baigs jūsų pretenzijos tyrimą.

8.2 Pervežimo metu prarasto siuntinio taisyklės

Pinigus grąžinsime kai tik kurjeris atliks tyrimą ir nustatys, kad siuntinys buvo prarastas.

9. Klientų aptarnavimas

Visais klientų aptarnavimo klausimais rašykite mums adresu labas@eleyshop.lt.