Informacija apie prekių pristatymą
1. Bendra tvarka
Priklausomai nuo turimų prekių kiekio, mes stengiamės pateikti tikslius prekių skaičius savo svetainėje, tačiau retkarčiais gali atsirasti prekių likučių neatitikimų, todėl gali būti, kad negalėsime parduoti visų jūsų norimų nupirkti prekių. Tokiu atveju mes išsiųsime jums turimus produktus ir susisieksime su jumis dėl to, ar norėtumėte palaukti, kol papildysime prekių asortimentą, ar turėtume jums grąžinti pinigus už trūkstamas prekes nelaukiant asortimento papildymo.
2. Siuntimo išlaidos
Siuntimo išlaidos yra apskaičiuojamos atsiskaitymo metu. Išldaidos apskaičiuojamos atsižvelgiant į prekių pakuotės svorį ir matmenis bei užsakyme nurodyto pristatymo adreso. Siuntimo išlaidas apmokate pirkimo metu.
Į pirkimo kainą bus įtrauktos siuntimo išlaidos.
3. Numatomas pristatymo laikas
Prekes pristatome per 5 darbo dienas
4. Grąžinimai
Mes labai tikimės, kad jums patiks jūsų įsigyta prekė mūsų parduotuvėje. Jei dėl kokios nors priežasties nesate pilnai patenkinti pirkiniu, jį galite grąžinti pagal mūsų 30-ies dienų grąžinimo taisykles.
Per 30 dienų nuo prekės gavimo tiesiog atsiųskite norimas grąžinti prekes mums žemiau nurodytu adresu ir mes jas pakeisime arba grąžinsime už prekes sumokėtą sumą. Tam tikrais atvejais (pvz., jei prekė buvo pristatyta su jau esamais gamykliniais defektais) mes padengsime prekės siuntimo atgal mums išlaidas.
Prieš išsiunčiant prekes mums, susisiekite su mumis ir sužinokite, galime jūsų pirkiniui galime padengti ir jūsų siuntimo išlaidas. Jei turite bet kokių klausimų apie grąžinimo procesą arba norite grąžinti prekę, rašykite mums el.paštu: labas@eleyshop.lt.
Norint atgauti pinigus, grąžinamos prekės pristatymo informaciją reikia išsiųsti adresu: labas@eleyshop.lt ir prekę turite išsiųsti grąžinimo adresu nurodytu apačioje.
Prekių grąžinimo adresas: Metalo g. 19, Vilnius
5. Pristatymo sąlygos
5.1 Pristatymo laikas Lietuvoje
Įprastai siuntos pristatomos per 5 darbo dienas
5.2 Užsakymų apdorojimo laikas
Užsakymai, pateikti iki 12 val. Lietuvos laiku pirmadieniais–penktadieniais, bus išsiųsti tą pačią dieną, o užsakymai pateikti vėliau, bus išsiųsti sekančią darbo dieną.
Mes dirbame pirmadieniais – penktadieniais įprastomis darbo valandomis, išskyrus valstybines šventes. Švenčių dienomis mes imamės visų įmanomų veiksmų siekdami užtikrinti, kad siuntos būtų išsiųstos kaip įmanoma greičiau.
5.3 Pristatymo adreso pakeitimas
Jei nusipirkote prekę ir pageidaujate pakeisti pristatymo adresą, mes galime pakeisti adresą bet kuriuo metu prieš mums išsiunčiant jūsų prekes. Tokiu atveju susisiekite su mumis el.paštu labas@eleyshop.lt.
6. Prekės pristatymo informacijos pranešimai
Išsiuntę prekes mes jums atsiųsime siuntinio sekimo nuorodą, kuri suteiks siuntos eigos informaciją gautą iš siuntimo bendrovės
7. Siunčiant sugadinti siuntiniai
Jei gavę prekes pastebėjote, kad siunta buvo pažeista siuntimo metu, jei įmanoma, atsisakykite kurjerio duodamos siuntos ir susisiekite su mumis el.paštu labas@eleyshop.lt.. Jei pažeistas siuntinys buvo pristatytas jums nematant, susisiekite su mumis el.paštu labas@eleyshop.lt..
8. Užsakymo atsisakymas
Atsisakymus priimame bet kuriuo metu iki prekių išsiuntimo. Jei jūsų prekės jau išsiųstos, žr. mūsų pinigų grąžinimo politiką.
10. Draudimas
Siuntiniai yra apdrausti nuo praradimo ir sugadinimo iki kurjerio nurodytos vertės.
10.1 Pristatymo metu sugadinto siuntinio taisyklės
Mes grąžinsime pinigus kai tik kurjeris baigs jūsų pretenzijos tyrimą.
10.2 Pervežimo metu prarasto siuntinio taisyklės
Pinigus grąžinsime kai tik kurjeris atliks tyrimą ir nustatys, kad siuntinys buvo prarastas.
11. Klientų aptarnavimas
Visais klientų aptarnavimo klausimais rašykite mums adresu labas@eleyshop.lt.